Je klant is opgeleverd, maar hoe maak je hem optimaal bereikbaar? Hiervoor maak je een belplan. Waarschijnlijk heeft jouw klant openingstijden en is hij of zij alleen op die tijden bereikbaar. Daarnaast kan het zijn dat jouw klant gebruikt wil maken van keuzemenu’s of wachtrijen.
Ook is het mogelijk om externe systemen te koppelen aan ons platform. Denk hierbij aan CRM-integraties, Microsoft Teams et cetera.
Hieronder vind je alles wat je nodig hebt om de telefonieomgeving van jouw klanten zo effectief en efficiënt mogelijk in te richten.
Voys Freedom omgeving
Ontdek jouw Freedom omgeving
Opties in Freedom
help.voys.nl
Basis functionaliteiten
Belplannen
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
help.voys.nl
Openingstijden | Basis
De feestdagen staan voor de deur en je moet nog allemaal dingen regelen. Zo ook je openingstijden, want je wil natuurlijk niet dat jij een zakelijk telefoontje krijgt op het moment dat je lekker aan het kerstdiner zit of met de kinderen paaseieren aan het zoeken bent!
help.voys.nl
Openingstijden | Geavanceerd
help.voys.nl
Waar bel je mee?
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
help.voys.nl
Gebruikers: beschikbaar staan zoals jij wil
Als gebruiker kan je zelf aangeven of je beschikbaar bent, uitsluitend beschikbaar bent voor collega's, niet gestoord wilt worden of helemaal niet bereikbaar bent. Daarnaast geef je ook aan op welk apparaat je oproepen wilt ontvangen. Dat kan de App, Webphone, een doorschakeling of een vast toestel zijn. Wordt een gesprek opgezet naar dit interne nummer van de Gebruiker, dan wordt deze doorgezet naar de juiste eindbestemming. Dit geldt ook wanneer de beschikbaarheid is ingesteld op de Voys App of zelfs op het mobiele privénummer.
help.voys.nl
Voicemail
Wanneer je niet bereikbaar bent kunnen bellers een voicemail bericht achterlaten. Dit ingesproken bericht sturen we als geluidsbestand en als spraak-naar-tekst naar je e-mailadres, of meerdere adressen tegelijk. De maximale tijdsduur van een ingesproken bericht is 2 minuten en 15 seconden. Je voicemail speel je eenvoudig af op je computer, tablet of smartphone door in de bijlage van de e-mail op het geluidsbestand te klikken.
help.voys.nl
Geavanceerde functionaliteiten
Filter functie: Anonieme nummers en verschillende talen filteren of bepaalde nummers blokkeren
Met een filter in je belplan bepaal je op basis van telefoonnummer wat er met een inkomende oproep gebeurt. Zo kun je alle Duitse telefoonnummers naar je collega sturen die vloeiend Duits spreekt of kun je bepaalde nummers laten blokkeren door de verbinding te laten verbreken. Je kunt een filter aanmaken voor een specifiek nummer, een groep nummers of een gedeelte van een nummer (bijvoorbeeld +33 of +49 als je bellers vanuit Frankrijk of Duitsland wilt filteren).
help.voys.nl
Keuzemenu
Bij Keuzemenu maak je de module Keuzemenu aan, waardoor de beller een keuze kan maken door een cijfer in te toetsen. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer je belletjes krijgt die voor verschillende afdelingen zijn.
help.voys.nl
Wachtrij
Deze module heb je nodig als je organisatie veel gelijktijdig wordt gebeld en je bellers de mogelijkheid wilt geven te wachten op de eerste vrijkomende lijn.
help.voys.nl
Integraties
Ms Teams
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
help.voys.nl
Bubble: Koppel jouw telefooncentrale met jouw CRM-ERP-software
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
help.voys.nl
Webhooks
Met de module Webhooks kun je eigenlijk álles maken wat je maar wilt. Van het openen van een slagboom als iemand naar een telefoonnummer belt tot het automatisch versturen van een e-mailtje wanneer een klant je zakelijke nummer heeft gebeld. De module webhook wordt voornamelijk gebruikt voor een aantal doeleinden. CRM integratie, Schakelen op basis van externe database, het doormeten van online marketing (Google adwords) campagnes en het ontvangen van een e-mail bij een gemiste oproep.
help.voys.nl
Whatsapp Business
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
help.voys.nl
Gespreksnotificaties
De module Gespreksnotificaties maakt het mogelijk om automatisch data van gesprekken te versturen naar een door jou opgegeven URL. Deze gespreksnotificaties worden voor alle gesprekken binnen jouw Freedom omgeving naar de opgegeven URL verzonden. Koppel je deze gespreksnotificaties aan je CRM pakket dan zie je wie gebeld is, hoe laat dit was en hoe lang dit gesprek heeft geduurd. De gespreksnotificaties worden opgeroepen bij inkomende, interne en uitgaande oproepen. Je kan de gespreksnotificaties ook voor andere doeleinden gebruiken, bijvoorbeeld voor het doormeten van gespreksstatistieken.
help.voys.nl