In 2006 ontwikkelden we bij TNO een product dat de telecomwereld radicaal veranderde: telefonie in de cloud. En daar werden met de jaren steeds meer bedrijven fan van. Terwijl we groeiden, merkten we dat alleen de techniek niet genoeg zou zijn.
Het Voys Model
Hoe zorg je dat iedereen in je bedrijf met en voor de klant kan werken? Dat was de vraag die we ons in 2012 stelden. Daarop besloten we gelijkwaardigheid met de klant en gelijkwaardigheid onderling te verankeren in onze manier van organiseren.
Gelijkwaardig organiseren werkt én het blijft niet onopgemerkt. We winnen veel prijzen voor snelle groei en onze manier van organiseren. De mooiste waardering krijgen we van onze klanten zelf die ons veel reviews geven. Onze gemiddelde klantcijfer is de hoogste klantwaardering in de telecomwereld!
Bij Voys werken zo’n 150 collega’s, samen ondersteunen we onze klanten en bouwen en onderhouden we onze online telefooncentrale. We hebben kantoren in vier landen: Nederland, België, Duitsland en Zuid-Afrika.